Indslusningstræning

Har du lyst til at prøve BMX? Så tilmeld dig vores indslusningsprogram.

Alle er naturligvis meget velkomne til at købe cykel og hele udstyrspakken og melde sig ind i Falcon BMX.
 I Falcon har vi dog erfaring for, at vores indslusningsprogram er den bedste indgang for kommende BMX’ere.

I vores indslusningsprogram tegner du et prøvemedlemskab og kan over fire gange prøve, om BMX er noget for dig. I forlængelse af prøvemedlemskabet beslutter du dig for medlemskab.

Et prøvemedlemskab koster 100 kr. og inkluderer cykel, hjelm og handsker, til 4 træninger.
Husk, at lange bukser, langærmet trøje og solide sko er påkrævet.

Da BMX er en ekstrem sport, kan der ske uheld. Derfor skal der under træning være forældreopsyn med det enkelte barn. Forældre er velkomne til at lave aftaler om have opsyn med hinandens børn. Husk at udveksle telefonnumre.

Bliver du efterfølgende medlem, har du mulighed for to gange ugentlig træning på et af klubbens hold.

Se, hvornår der næste gang er indslusningstræning og tilmeld dig på: https://falconbmx.klub-modul.dk/cms/ProfileMaintainEnrollment.aspx?TeamID=42

Vel mødt i Falcon BMX: Sofiendalsvej 80, 9200 Aalborg SV

Har du spørgsmål, så skriv til info@falconbmx.dk